Syntex :: NewTek LightWave - Software

SK | CZ | EN

Výrobci | Kategorie

Syntex eNews
Aktuální info přímo na váš email!

Facebook

FB TWNewTek LightWave 2019 - Nová el. licence

n
LightWave 2019 - Nová el. licence

Více obrázků (13)

NewTek LightWaveNewTek LightWaveNewTek LightWave

LightWave 3D je legendou na poli 3D grafiky. Kombinuje špičkový renderer s intuitivními nástroji pro 3D modelování a animaci. LightWave je celosvětově oblíben jako kompletní balík 3D nástrojů pro tvorbu vizuálních efektů pro film i televizní produkce, televizní znělky, tištěnou grafiku, vizualizace, vývoj her a grafiku pro web. Uživatelé programu LightWave posbírali více cen Emmy, než uživatelé jiných programů, a to díky nadstandardní výbavě programu: součástí instalace je 999 renderovacích klientů, výrobcem poskytovaná bezplatná technická podpora a plná 64bitová kompatibilita se systémy Windows i Mac OS X (Universal Binary). LightWave 2019 představuje množství nových funkcí pro tvorbu her (přímá podpora UE apod.), organické modelování v Layoutu, UV/UDIM mapování apod. Verze 2019 již v prodeji (od 22. ledna 2019)!.

Varianty produktu:





Dostupnost: obvykle skladem
Název: LightWave
Varianta: LightWave 2019 - Nová el. licence
Výrobce: NewTek

Naše cena:21 890 Kč
Cena s DPH:26 487 Kč

ks
Rozbalit / zabalit vše

Související produkty (18)

NewTek LightWave 3D 2019

Velká triková studia a postprodukční společnosti investují roky a často nemalé finanční částky na tvorbu vlastního software a specializovaných produkčních řetězců. Taková řešení vyžadují rozsáhlou podnikovou infrastrukturu a špičkové technické zázemí; jsou proto ideální pouze pro společnosti se stovkami zaměstnanců. Pro většinu menších studií se 40 a méně zaměstnanci jsou ovšem zbytečným luxusem.


LightWave je ideální součástí výrobních řetězců, které zahrnují řadu jiných softwarových nástrojů, především díky svým výkonným technologiím pro výměnu dat, včetně podpory pro standardy FBX, ZBrush GoZ, COLLADA, Unity Game Engine a Autodesk Geometry Cache. Na rozdíl od řady jiných softwarových řešení nabízí LightWave kompletní sadu nástrojů, od základních modelovacích, až po pokročilé systémy pro animaci postav a fotorealistický rendering. Poskytuje robustní nástroje pro polygonální a subdivision surface modelování, unikátní systém pro tvorbu vrstvených materiálů a stromovou strukturu shaderů, špičkové funkce pro animaci a rigování postav, volumetrické a dynamické efektové systémy, integrovaný renderovací engine založený na algoritmech Global Illumination a další funkce...

LightWave je oblíbeným nástrojem umělců a studií již více než 20 let. Za tu dobu pomohl vytvořit bezpočet filmových triků, televizních seriálů a počítačových her. Stáhněte si bezplatnou 30denní demo verzi ještě dnes a zjistěte, proč tolik 3D grafiků spoléhá na LightWave. Ať už děláte cokoliv, LightWave vám poskytne veškeré nástroje pro realizaci vašich představ – včas, levně a v dokonalé kvalitě.

Novinky verze 2019
V čele výčtu novinek stojí revoluční integrační nástroje pro Unreal Engine sloužící k přenosu dat mezi programem LightWave a tímto předním herním enginem, v reálném čase. Systém realizuje síťovou komunikaci automaticky -- díky technologii převzaté z platformy NewTek NDI -- a dovoluje několika pracovištím s programem LightWave simultánní komunikaci s jedinou instancí UE. Funkce LightWave Bridge je první technologií umožňující real-time spolupráci 3D aplikace s herní vývojářskou platformou Unreal Engine.

Další významnou novinkou je nový systém Metamorphic, který zosobňuje univerzální systém pro organické modelování, animaci a malbu v prostředí modulu Layout. Díky optimalizaci pro více vláken umožňuje velice rychlou práci, nechybí ani široká paleta štětců, různé animační režimy, nelineární interpolace a další funkce!

Další nové funkce ve verzi 2019:

  • Nové nístroje pro UV/UDIM mapování v Modeleru
  • Funkce Smoothing Groups v Modeleru dovolující precizní kontrolu nad tvarem modelů
  • Režim Limited Bones sloužící k omezení kostí, které ovlivňují zvolený bod (dle cílového herního enginu). Režim je optimalizován pro práci v reálném čase, aby prezentoval výkon očekávaný ve hrách.
  • Interaktivní výměna dat ve formátu FBX; širší podpora standardu FBX
  • Nová sada parametrů Shading Model Customization Tools
  • Nové základní typy objektů
  • Nástroje pro tvorbu datových struktur dle specifikace OpenVDB
  • Vylepšení na poli renderingu:
  1. Edge Shader Node simuluje zaoblení hran bez patřičné geometrie
  2. Patina Node slouží k „opotřebení“ povrchů
  3. Procedural Shader Node sdružuje klasické procedurální textury programu LightWave pro Node Editor
  4. Implementace technologie NVIDIA OptiX Denoising pro redukci šumu u statických snímků (vyžaduje GPU značky NVIDIA)
  5. Funkce Despike pro redukci nebo eliminaci obrazových artefaktů vzniklých numerickou nestabilitou při renderingu
  6. Fyzikálně přesný shader Physical Sky a související typ světla SunLight
  • Uživatelské rozhraní:
  1. Nastavení Display Scaling pro monitory s vysokým rozlišení a vícemonitorové konfigurace
  2. Rozšířená funkce pro odvolání změn v Layoutu
  3. Pop-up menu nyní podporují kolečko myší, navigační tlačítka atd.
  4. Možnost nastavení mřížky (velikost, barva, jas...) v Node Graphu
  5. Online dokumentace nyní zohledňuje formát/rozlišení obrazu
  6. Licenční model pro velká studia (na vyžádání)


Kompletní seznam novinek zde.



Novinky předchozí verze 2018

Fyzikální rendering.
Zcela přepracovaná architektura pro osvětlení a vykreslení scény. Produkuje realističtější výstup a je snáze použitelná.

NewTek LightWave 3D 2018

Rendering jednotlivých složek scény do bufferů. Rozšířené možnosti renderingu jednotlivých složek scény do samostatného obrazového výstupu pro snazší obrazovou postprodukci. Náhled jednotlivých bufferů v reálném čase pomocí VPR, či možnost vytvářet vlastní buffery v Node Editoru.

Volumetrický rendering a podpora Open VDB. Nové šablony volumetrických objektů dovolují specifikovat fyzikální vlastnosti včetně rozptylu, absorpce nebo emise; lze editovat nodální strukturu efektu.

Osvětlení scény. Zcela nová architektura pro osvětlení scény implementuje fyzikální osvětlovací model včetně možnosti zviditelnit světelné zdroje pro kameru a importovat IES soubory pro simulaci reálných světelných zdrojů.

Editory materiálů a povrchů. Surface Editor byl přepracován pro podporu nového materiálového systému včetně řady materiálů založených na nodální struktuře.

Virtual Reality Camera. Nová kamera pro virtuální realitu podporuje cylindrické i sférické režimy pro 360° statický i animovaný výstup pro VR aplikace.

Modifier Stack s novými deformačními uzly. Zjednodušuje práci s kostmi, implicitními plochami apod. díky možnosti interaktivně měnit pořadí operací ve stacku přetažením myší.

NewTek LightWave 3D 2018

Cel Shader, vylepšení pro rendering hran. Nástroj pro rendering hran dovoluje nyní použít libovolný materiál Surface Editoru. Nová je též možnost využít pro NPR rendering gradienty.

Více integrovaný plug-in FiberFX. Rozšířený modul FiberFX je nyní více integrován s novým systémem pro osvětlení a rendering scény. Na jednotlivé vlasy lze aplikovat jakýkoliv materiál. Vlasy jsou také generovány pomocí nové architektury šablon objektů.

NewTek LightWave 3D 2018

Parametrické modelování. Nové funkce pro parametrické modelování umožňují generovat virtuální geometrii v modulu Layout. Objektům lze přiřazovat materiály nebo displacement mapy a renderovat je bez nutnosti vytvářet geometrii.

Filtr pro redukci šumu. Nový Noise Reduction Filter zrychluje Global Illumination rendering díky možnosti použít méně paprsků a vzorků.

Nové modelovací funkce v modulu Modeler. Nový viewport Layout View pro zobrazení aktuálního záběru kamery modulu Layout. Nové jsou i zcela interaktivní nástroje Lattice, Smoothing, Array a Spline Bridge.

LightWave 2018 obsahuje rovněž vylepšení systému Viewport Preview Renderer (VPR), podporu textur UDIM, kompatibilitu s vývojářskou aplikací Unity 5 a další novinky!



"Tvorba vizuálních efektů pro seriály The Walking Dead, Grey's Anatomy a NCIS: Los Angeles vyžaduje naprostou stabilitu a vysoký výkon. LightWave zosobňuje obojí,” uvedl Al Lopez ze společnosti Stargate Studios. „Už se těšíme na zařazení nových nástrojů programu LightWave 2018 do našich pracovních postupů. LightWave nám dovoluje vytvářet nemožné, každý den!

Novinky předchozí verze 2015

Dynamické omezovače
Díky novým typům omezovačů (Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring a 6-DOF) získají vaše dynamické simulace na realističnosti. Ať už budete animovat automobil s plně funkčním odpružením podvozku nebo postavu padající ze schodů, nové omezovače vám usnadní práci a dovolí dosáhnout realističtějších výsledků.

NewTek LightWave 2015

Inteligentní vzorkování
Nová vzorkovací metoda „Importance Sampling“ značně zvyšuje kvlaitu výstupu u scén renderovaných metodami Global Illumination osvětlených pomocí HDR map. Nové algoritmy koncentrují paprsky do míst zájmu a eliminují šum a další obrazové artefakty vzniklé rozdílnou úrovní osvětlení. Výsledkem je „čistší“ a také lépe predikovatelný výstup.

NewTek LightWave 2015

Analýza perspektivy
Nástroj „Match Perspective“ slouží k rychlé analýze perspektivy v natočených záběrech nebo fotografiích a k jejich sladění s výstupem programu LightWave. Odbourává časově náročný ruční proces odhadování původní pozice a natočení kamery.

Rigovací systém Genoma 2
Modulární systém Genoma pro tvorbu a přiřazování animačních kostí je kompletním balíkem rigovacích nástrojů (RDK - rigging development kit) značně zrychlujícím celý proces přípravy animovaných virtuálních loutek. Nová verze Genoma 2 je schopna vytvářet i velice komplexní sestavy kostí a vyhoví požadavkům všech uživatelů včetně velkých animačních studií. Podporuje animování pomocí matematických výrazů a skriptů a obsahuje nové rigy pro lidské postavy, kočkovité šelmy nebo členovce.

NewTek LightWave 2015

Vykreslování hran
Vyšší kreativní kontrolu nad renderingem ve stylu tradiční animace (tj. Cell Shading) zajistí nové funkce pro vykreslování hran tvořících průnik modelů. Nový příkaz „Patch Border Rendering“ zajistí vykreslení hran dělených povrchů (vytvořených metodou Sub-Division), což se hodí např. pro společnou demonstraci původní polygonální geometrie a nově vzniklých dělených povrchů. Hrany lze nyní renderovat do samostatné vrstvy „Edge Buffer“ pro snazší postprodukci.

NewTek LightWave 2015

Vylepšená podpora formátů QuickTime, Alembic a FBX
LightWave ve verzi pro 64bitové Windows nyní podporuje import i ukládání videí do kontejneru QuickTime. LightWave 2015 také vylepšuje náhledový systém Viewport Preview Renderer (VPR) a obsahuje nové i vylepšené funkce v oblastech interaktivní tvorby hierarchií, přiřazování textur v modulu Modeler, tvorby ochlupení pomocí plug-inu Fiber FX nebo podpory herního enginu Unity 5. Rozšířena byla také podpora formátů Alembic (1.5) a FBX (2015).

NewTek LightWave 11.6

Novinky předchozí verze 11.6:

Nové animační možnosti: S novým nástrojem Spline Control mohou uživatelé ovládat a deformovat objekty chapadel, ocasů, lan apod., prostřednictvím objektů typu NULL nebo jiných modelů. Funkce Raycast Motion využívá Raycasting algoritmy pro detekce kolizí ve scéně a konečně uzel Compound Node dovolí uživatelům zjednodušit komplexní stromové struktury v okně Node Editor.

NewTek LightWave 11.6

Nové funkce pro virtuální produkci, previzualizaci a vývoj her: Nově lze využít technologie shaderů NVIDIA CgFX pro WYSIWYG tvorbu 3D scén. Zobrazení scény v módu LightWave OpenGL se bude shodovat s finálním obrazovým výstupem real-time enginů. Uživatelé mohou aplikovat normálové mapy na 3D objekty a napodobovat tak vzhled vysoce detailních objektů u geometrie s podstatně nižším počtem polygonů, vytvářet vlastní CgFX shadery nebo aplikovat stávající CgFX shadery.

NewTek LightWave 11.6

Výstup pro 3D tiskárny: LightWave Modeler nyní obsahuje importní a exportní moduly pro populární souborové formáty STL a PLY. Podporován je také formát VRML včetně informací o barevnosti povrchu pro barevný 3D tisk modelů s texturami. Lze nastavit exportní formát (ASCII nebo binární), orientaci modelu, či jednotky pro export. LightWave rovněž obsahuje speciální nástroje pro optimalizaci geometrie před 3D tiskem.

Stereoskopické 3D zobrazení: Díky plné podpoře produktů NVIDIA 3D Vision, 3D Vision Pro a stereoskopických zobrazovačů s rozhraním HDMI mohou uživatelé kvalitně zobrazovat scény ve stereoskopickém režimu, a to na řadě cílových zařízení, včetně stereoskopických monitorů nebo projektorových stěn.



Dokumenty

» všechny produkty SoftwareSoftware (15)

After Effects CC
n

Adobe After Effects CC

na telefon

Vytvářejte nemožné, s novou verzí kompoziční aplikace After Effects CC. Nová ver

ChronoSculpt
n

NewTek ChronoSculpt

8 200 Kč

Software ChronoSculpt od tvůrců populární 3D aplikace LightWave 3D dovoluje edit

Fusion

eyeon Fusion

49 900 Kč

Fusion je profesionální software pro tvorbu vizuálních efektů a kompoziční práce

LiveText
n

NewTek LiveText

na telefon

LiveText  je titulkovací software pro režijní pracoviště vybavené switchery řady

NevronMotion pro LightWave 3D
n

NewTek NevronMotion pro LightWave 3D

6 200 Kč

Revoluční plug-in NevronMotion pro LightWave 11.6 dovoluje zaznamenávat pohybová

PDPlayer

Chaos Group PDPlayer

6 890 Kč

Pdplayer je profesionální software pro přehrávání obrazových sekvencí určený tvů

Photoshop CC
n

Adobe Photoshop CC

na telefon

S novým Photoshopem získáte více tvůrčí svobody a maximální výkon potřebný k pro

SpeedEDIT

NewTek SpeedEDIT

25 172 Kč

SpeedEDIT je na rozlišení nezávislý editor videa navržený pro maximální efektivi

Trapcode Suite

Red Giant Trapcode Suite

25 690 Kč

Trapcode Suite 15 je nová verze sady kreativních nástrojů pro tvorbu animované g

TriCaster Virtual Set Editor

NewTek TriCaster Virtual Set Editor

36 372 Kč

Vaše představa dokonalého virtuálního studia může ožít – kdekoliv! S jednoduchým

TVPaint Animation
n

TVPAINT TVPaint Animation

13 700 Kč

TVPaint Animation Standard Edition je specializovaný software pro 2D kresbu a an

V-Ray for NUKE
n

Chaos Group V-Ray for NUKE

na telefon

Renderovací modul V-Ray for NUKE nabízí bezkonkurenční simulaci osvětlení a rend

V-Ray for Revit
n

Chaos Group V-Ray for Revit

13 850 Kč

V-Ray 3 for Revit je renderovací plug-in navržený specificky pro architekty a vi

ZBrush
n

Pixologic ZBrush

19 730 Kč

ZBrush je standardem na poli digitálního sochařství. Nabízí funkce pro tvarování

ZbrushCore
n

Pixologic ZbrushCore

3 760 Kč

ZBrushCore vychází ze slavné profesionální 2.5D/3D aplikace ZBrush pro modelován

» všechny produkty Střihové kartyStřihové karty (2)

DeckLink Mini Monitor 4K
n

Blackmagic Design DeckLink Mini Monitor 4K

4 650 Kč

Náhledová PCIe karta DeckLink Mini Monitor 4K nabízí stejné funkce jako HD model

DeckLink Mini Recorder 4K
n

Blackmagic Design DeckLink Mini Recorder 4K

4 482 Kč

Nabírací PCIe karta DeckLink Mini Recorder 4K nabízí stejné funkce jako HD model

» všechny produkty Střižny a režieStřižny a režie (1)

TriCaster TC1
n

NewTek TriCaster TC1

na telefon

NewTek TriCaster TC1 je kulminací více než desetiletého vývoje systémů pro IP vi

Alternativní produkty

V-Ray for 3ds Max

Chaos Group V-Ray for 3ds Max

26 999 Kč

Přichází nová generace rendereru V-Ray! V-Ray Next přináší rychlejší rendering,

V-Ray for Maya
n

Chaos Group V-Ray for Maya

na telefon

Po 3ds Max přichází (10/2018) nová generace rendereru V-Ray také na platformu Ma

V-Ray for Revit
n

Chaos Group V-Ray for Revit

13 850 Kč

V-Ray 3 for Revit je renderovací plug-in navržený specificky pro architekty a vi

V-Ray for Softimage

Chaos Group V-Ray for Softimage

22 250 Kč

Autodesk Softimage 2015 z dubna 2014 je poslední verzí tohoto programu. Z tohoto

ZbrushCore
n

Pixologic ZbrushCore

3 760 Kč

ZBrushCore vychází ze slavné profesionální 2.5D/3D aplikace ZBrush pro modelován

Máte otázku? Zeptejte se nás!