Syntex :: Technická podpora - Technická podpora

SK | CZ | EN

Výrobci | Kategorie

Syntex eNews
Aktuální info přímo na váš email!

Facebook

Technická podpora

Pokud jste od nás zakoupili nějaký produkt nebo službu a máte problém s jeho užíváním nebo si myslíte, že nepracuje tak jak by měl, kontaktujte nás prosím a rádi vám váš případný problém pomůžeme vyřešit. Technickou podporu poskytujeme jen na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás a na které máte potvzení o nákupu (fakturu, příjmový doklad nebo jiný doklad potvrzujíci nákup)!

Před kontaktováním technické podpory si prosím připravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo faktury, která potvrzuje nákup produktu nebo služby) a pro rychlejší odstranění chyby nebo vyřešení vašeho problému si prosím zjistětě tyto informace:

  • kontrolu resp. ověření  chyby podle manuálu, našich stránek nebo podle dostupných zdrojů od výrobce
  • kompletnost instalace a aktuální verze nainstalovaných ovládačů
  • verzi a typ operačního systému a jeho aktualizace
  • typ, výrobce a verzi ovládačů grafické karty a ostatních komponentů počítačové sestavy, na které produkty používáte
  • nastavení a změny před vyskytnutím chyby, stejně jako i četnost výskytu chyby

 

Při komplexnějších produktech nebo řešeních může být zjišťování chyby nebo problému zdlouhavější a proto vás prosíme o rychlé odpovědi na jednotlivé kontrolní otázky, což zkrátí čas potřebný na odhalení chyby a vyřešení problému.

Pro další zdroje a doplňkové informace k produktům můžete navštívit i internetové stránky technické podpory výrobce, FAQ (často kladené otázky) nebo diskuzní fóra na konkrétních internetových stránkách výrobce. Jednotlivé adresy podpory výrobce najdete v manuálu k produktu.

Pokud budete mít technické problémy, otázky k funkčnosti produktu nebo si nebudete něčím jistí, kontaktujte nás předtím než produkt začnete využívat. Technická podpora z naší strany může být v některých případech placená dle našeho ceníku služeb a proto se prosím informujte dopředu.

Ak ste zakúpili niektorý produkt alebo službu od nás a máte problém s jeho používaním alebo si myslíte, že nepracuje tak ako by mal, prosím kontaktujte nás a radi vám váš prípadný problém pomôžeme vyriešiť. Technickú podporu poskytujeme len na tie produkty a služby, ktoré boli zakúpené u nás a na ktoré máte potvrdenie o nákupe (faktúru, príjmový doklad alebo iný doklad potvrdzujúci nákup)!

Pred kontaktovaním technickej podpory spoločnosti Syntex si prosím pripravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo faktúry, ktorá potvrdzuje nákup produktu alebo služby, s ktorou máte problém alebo sa chcete obrátiť na technickú pomoc) a pre rýchlejšie odstránenie chyby alebo vyriešenie vášho problému si prosím zistite nasledovné informácie, ak je to možné:

  • kontrolu resp. overenie chyby podľa manuálu, našich stránok alebo podľa dostupných zdrojov od výrobcu
  • kompletnosť inštalácie a aktuálnu verziu nainštalovaných ovládačov zakúpeného produktu a súvisiacich produktov
  • verziu a typ operačného systému a jeho aktualizácie
  • typ, výrobcu a verziu ovládačov grafickej karty a ostatných komponentov počítačovej zostavy, na ktorej využívate produkt
  • nastavenia a zmeny pred vzniknutím chyby, ako aj pravidelnosť výskytu chyby

 

Ak neviete ako postupovať, kontaktujte nás vopred emailom (support@syntex.sk), telefonicky (02/45525471) alebo môžete využiť aj online chat. Ak práve nebudeme online, môžete si vytvoriť ticket zaslaním správy a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.

 

Pri komplexnejších produktoch alebo riešeniach bude zisťovanie chyby alebo problému zdĺhavejšie a preto vás prosíme o rýchlejšie odpovedanie na jednotlivé kontrolné otázky, čo skráti čas potrebný na odhalenie chyby a vyriešenie problému.

Pre ďalšie zdroje a doplnkové informácie k produktom môžete navštíviť aj internetové stránky technickej podpory výrobcu, FAQ (často kladené otázky) alebo diskusné fóra na jednotlivých internetových stránkach. Jednotlivé adresy na podporu výrobcom nájdete v návode k produktu.

Ak budete mať technické problémy, otázky k funkčnosti produktu alebo si nebudete niečím istý, kontaktujte nás ešte predtým ako začnete využívať produkt! Technická podpora z našej strany môže byť v niektorých prípadoch spoplatnená podľa štandardného cenníka služieb a preto sa prosím vopred informujte.