Renderovací modul V-Ray for NUKE nabízí bezkonkurenční simulaci osvětlení a rendering 3D scén metodou ray-tracing přímo integrované do aplikace NUKE resp. NUKEX pro videokompozici a vizuální efekty. Uživatelé mohou nově využít pokročilé osvětlovací, texturovací a renderingové funkce programu V-Ray, a to přímo v nodálních kompozičních strukturách produktu NUKE. Vyžaduje 64bitovou verzi NUKE / NUKEX 7+ a 64bitové systémy Windows 7+, Red Hat Enterprise Linux 6 WS nebo vyšší, resp. CentOS 6 nebo vyšší.
Funkce programu V-Ray for NUKE
Rendering
Podpora vícejádrových CPU
Vysoce optimalizovaný adaptivní ray-tracing
Precizní algoritmy pro simulaci globálního osvětlení
Rendering do vrstev
Geometrie
NUKE ReadGeo (Alembic, FBX a OBJ)
V-Ray proxy objekty (Alembic a vrmesh)
V-Ray scény (vrscene)
Světla
Osvětlení pomocí HDR map
Obdélníková i sférická plošná světla
Osvětlení pomocí geometrie
Fotometrická světla IES
Ambientní osvětlení
Podpora světel programu NUKE – Light, Direct, Point a Spot
Kamery
Projekční kamery programu NUKE – modul Project3D
Hloubka ostrosti
3D pohybové rozostření
Specializované typy kamer (rybí oko apod.)
Materiály
Fyzikální materiály
Vrstvené materiály
Simulace rozptylu světla v průsvitných objemech
Materiál „autolak”
Podpora shaderů programu NUKE – Diffuse, Emission, Displacement, UVTILE
Textury
Navazující textury EXR a TX s dobrou paměťovou optimalizací
Efekty displacement a subdivision
Mapy pro simulaci opotřebení povrchů
Efekt Fresnel
Podpora technologie Ptex