Syntex - Novinky

SK | CZ | EN

Výrobci | Kategorie

Syntex eNews
Aktuální info přímo na váš email!

Facebook

Novinky

Letní slevy DSLR mikrofonů Azden!

V naší letní slevové akci můžete získat některý z DSLR mikrofonů Azden s výraznou slevou. Konkrétně modely SMX-15 (mono) a SMX-30 (stereo) jsou aktuálně nabízeny s 30% slevou! Nabídka je omezena časově i dostupností.

Azden SMX-15 SMX-30 letní sleva akce mikrofon Sennheiser MKH

18.08.17

DaVinci Resolve 14 Studio Public Beta 7

Sedmá veřejná beta verze audio/video editoru a barevného korektoru DaVinci Resolve přináší přepracované systémové i uživatelské preference, zobrazení automatizačních dat na stránce Fairlight, schopnost renderovat několik individuálních audio stop, rychlejší práci s časovou osou Fairlight a lépe optimalizované přehrávání videa. Stahujte z webu blackmagicdesign.com/uk/support.

Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 14 Syntex\

17.08.17

Titulky pro seriál „Riviera” TV stanice Sky Atlantic vytvořeny v aplikaci Fusion Studio

Blackmagic Design oznámili, že londýnské efektové studio Lexhag použilo aplikaci Fusion Studio pro vytvoření úvodní titulkové sekvence nového 10dílného seriálu „Riviera” stanice Sky Atlantic. Projekt vedl Alexis Haggar a jeho výsledkem je dynamický kaleidoskop využívající záběry ze seriálu, s náznaky dějové linie.

[...] Celou sekvenci jsme vytvořili přímo v aplikaci Fusion; kaleidoskopický efekt pomohl sestavit plug-in ze sady Krokodove. Vše v rozlišení 4K s 16bitovou barevnou hloubkou s plovoucí desetinnou čárkou. [...] Program Fusion nám dovolil vytvořit animaci velice rychle, modifikace byly realizovány s klientem prakticky v reálném čase, což ušetřilo mnoho času,” vysvětlil Alexis Haggar.

Než padla volba na Fusion, vyzkoušeli jsme několik jiných programů. Pro tento projekt šlo o nejrychlejší a nejvíce vhodné řešení,” dodal Haggar. „Práce s 16bitovým 4K materiálem byla v prostředí Fusionu hračka, nemuseli jsme čekat na nekonečně dlouhé výpočty. Celý výrobní řetězec byl díky tomu velice rychlý a výsledky skvělé.

Blackmagic Design Fusion Studio Riviera

15.08.17

Aktualizace Blackmagic Duplicator 1.1.1

Nová aktualizace pro Blackmagic Duplicator 4K -- inovativní duplikátor SD karet a videorekordér od Blackmagic Design -- zdokonaluje synchronizaci audia a videa u H.264 i H.265 souborů ve všech podporovaných snímkových frekvencích pro vyšší kompatibilitu s populárními aplikacemi pro přehrávání videa.

Blackmagic Duplicator 4K

11.08.17

Přes 25 letních hitů vytvořeno pomocí produktů Blackmagic Design – tisková zpráva

TISKOVÁ ZPRÁVA

10
. srpna 2017

Blackmagic Design, výrobce profesionální audiovizuální techniky, na českém a slovenském trhu zastoupený firmou Syntex, oznámil, že více než 25 titulů letní filmové sezóny vzniklo za přispění techniky značky Blackmagic Design, včetně postprodukčních a editačních aplikací
Fusion Studio a DaVinci Resolve Studio nebo digitálních filmových kamer.

Kameraman Jas Shelton využil malých rozměrů modelu
Pocket Cinema Camera pro natáčení speciálních záběrů pro „The House”, zatímco střihač Alan Edward Bell použil software Fusion Studio pro některé vizuální efekty filmu „The Dark Tower”. I letos byl software DaVinci Resolve Studio jasnou volbou pro nejlepší koloristy a postprodukční studia, např. Company 3 („Alien: Covenant”, „Wonder Woman”), či Goldcrest Post („My Cousin Rachel”).

Letní filmové hity vytvořené za přispění techniky Blackmagic Design:

  • Beatriz at Dinner”: VFX supervisor George Loucas ze studia BakedFX využíval DaVinci Resolve Studio;
  • „Blood Feast”: kameraman Roland Freitag natáčel kamerou Production Camera 4K;
  • „The Dark Tower”: střihač Alan Edward Bell využíval aplikaci Fusion Studio pro doplňkové efekty;
  • „A Ghost Story”: postprodukční tým použil kameru Pocket Cinema Camera pro natáčení trikových záběrů;
  • The House”: kameraman Jas Shelton natočil některé scény prostřednictvím modelu Pocket Cinema Camera;
  • The Little Hours”: střihač Ryan Brown realizoval náhled materiálu pomocí zařízení UltraStudio
  • „Spider-Man: Homecoming”: některé akční scény byly natočeny pomocí přístrojů Pocket Cinema Camera;
  • „Un, Deux, Trois”: kameraman Mathieu Gari natočil film prostřednictvím kamery Pocket Cinema Camera;
  • Unlocked”: vybrané scény byly natočeny pomocí modelu Pocket Cinema Camera.


Blackmagic Design Summer Hits The Mummy

Universal Pictures. Copyright (c) 2017 Universal Studios. All Rights Reserved.

Práce s digitálním intermediátem:

  • Beatriz at Dinner”: kameraman Wyatt Garfield používal UltraStudio pro přehrávání materiálu, produkty HDLink pro monitoring a Smart Videohub pro routing;
  • „The Mummy”: technik Francesco Sauta používal DaVinci Resolve Studio, DaVinci Resolve a Smart Videohub 12x12 pro grading na natáčecích lokacích a sladění kamer;
  • Spider-Man: Homecoming”: technik Francesco Sauta používal DaVinci Resolve Studio, DaVinci Resolve a Smart Videohub 12x12 pro grading na natáčecích lokacích;
  • „Transformers: The Last Knight”: technici Steve Freebairn a Zach Hilton ze studia Freehill Productions využívali Universal Videohub 72x72 a Smart Videohub 12x12, SmartScope Duo monitor, DaVinci Resolve Studio, PCIe karty DeckLink a převodníky Mini Converter pro správu dat a další práce;
  • „Unlocked”: technik Joshua Callis-Smith prováděl barevné korekce na lokacích pomocí aplikace DaVinci Resolve Studio;
  • „War for the Planet of the Apes”: technik druhého štábu Mark Allan používal kartu UltraStudio Express, produkty HDLink a DaVinci Resolve Studio pro barevné korekce na natáčecích lokacích.


Barevné úpravy v aplikaci DaVinci Resolve Studio:

  • Alien: Covenant”: kolorista Stephen Nakamura ze studia Company 3;
  • Bad Buzz” kolorista Guillaume Lips;
  • Beach Rats” kolorista Nat Jencks;
  • The Big Sick” kolorista Alex Bickel ze studia Color Collective, na pracovišti Technicolor PostWorks;
  • Blood Feast” kolorista Mathias Geck;The Book of Henry” kolorista Stefan Sonnenfeld ze studia Company 3;
  • Djam” kolorista Olivier Dassonville pro Lumières Numériques;
  • A Ghost Story” kolorista Joe Malina;
  • Girls Trip” kolorista Andrew Francis ze studia Sixteen19;
  • The Hero” kolorista Mike Howell ze studia Color Collective;
  • An Inconvenient Sequel: Truth to Power” kolorista Leo Hallal;
  • Landline” kolorista Joe Gawler ze studia Harbor Picture Company;
  • Mil Coses Que Faria Per Tu” kolorista Toni Anglada ze studia DELA, software DaVinci Resolve Studio použit také pro nabírání materiálu a online střih;
  • The Mummy” kolorista Stefan Sonnenfeld ze studia Company 3;
  • My Cousin Rachel” kolorista Adam Glasman ze studia Goldcrest Post, software DaVinci Resolve Studio použit také pro nabírání materiálu a online střih;
  • Nur ein Tag” kolorista Felix Hüsken ze studia Farbkult;
  • Tigermilch” koloristka Claudia Gittel;
  • Un, Deux, Trois” koloristka Alexandra Pocquet;
  • Wallay” kolorista Gadiel Bendelac pro Lumières Numériques;
  • Wonder Woman” kolorista Stefan Sonnenfeld ze studia Company 3.


Fotografie pro tisk
Fotografie všech produktů společnosti Blackmagic Design naleznete na adrese
www.blackmagicdesign.com/press/images.

O společnosti Blackmagic Design
Produkty společnosti Blackmagic Design jsou špičkou v oblasti editace videa, digitálních filmových kamer, barevných korektorů, monitoringu videa, signálových přepínačů, diskových rekordérů, monitorů vlnových průběhů a software pro restaurování filmového materiálu, ve filmové, postprodukční i televizní branži. Karty pro nahrávání videa řady Blackmagic Design DeckLink odstartovaly revoluci v kvalitě a dostupnosti. Produkty řady DaVinci pro barevné úpravy videa dominují filmovému a televiznímu trhu již od roku 1984 a byly oceněny Emmy™, televizní obdobou filmových Oscarů. Blackmagic Design pokračují v tvorbě inovativních produktů na poli stereoskopické produkce a zpracování 4K videa. Společnost Blackmagic Design byla založena specialisty v oboru postprodukce a střihu videa a má pobočky v U.S.A., Spojeném království, Japonsku, Singapuru a Austrálii. Více informací získáte na webu
www.blackmagicdesign.com.

O společnosti Syntex
Pražská společnost Syntex byla založena roku 1994 s cílem distribuovat produkty a řešení pro přepis animací z počítače na video, počítačovou grafiku, profesionální střih a zpracování videa. V Čechách patří k průkopníkům a etablovala se jako spolehlivý a silný partner v oboru digitálního zpracování obrazu i zvuku. Syntex se věnuje distribuci produktů, technické podpoře i poradenství v mnoha odvětvích obrazové i zvukové produkce a postprodukce. Od roku 1999 je zákazníkům na Slovensku k dispozici dceřinná společnost, se sídlem v Bratislavě. Společnost Syntex je distributorem produktů Blackmagic Design pro český a slovenský trh. Více viz www.syntex.cz.

10.08.17

Hudební videoklip „Revolution” vytvořen s pomocí produktů Blackmagic Design

Společnost Blackmagic Design se pochlubila, že nový videoklip Vana Williama a švédského dua First Aid Kit -- Revolution” -- vznikl za přispění řady produktů této značky, včetně kamery URSA Mini Pro a monitoru/rekordéru Video Assist 4K, a také aplikace DaVinci Resolve Studio doplněné o nový ovládací panel DaVinci Resolve Mini Panel. Klip natočil kameraman Vance Burberry, který v minulosti spolupracoval například s formacemi Guns N' Roses, Pearl Jam, Santana nebo Coldplay.



09.08.17

Jak rychle přejít z aplikace Nuke na Fusion!

Pokud jste v minulosti pracovali s kompoziční aplikací Nuke a rádi byste přešli na software Fusion 9 Studio od Blackmagic Design -- nyní v prodeji za neuvěřitelných 7.555 Kč bez DPH! -- můžete využít sadu nastavení nuke2fusion pro Fusion 9, která přechod velice usnadní. Sada layoutů, klávesových zkratek a přejmenovaných nástrojů pro Fusion napodobuje základní nastavení programu Nuke a je k dispozici na webu GitHub.

Blackmagic Design Fusion 9 Studio Nuke

08.08.17

Red Giant Software Trapcode Suite 14

Čtrnáctá verze sady plug-inů Trapcode Suite pro tvorbu animované grafiky a vizuálních efektů v programu Adobe After Effects obsahuje 11 nástrojů včetně nových verzí částicových efektů Trapcode Particular 3 a Trapcode Form 3 a zdokonalené verze plug-inu Trapcode Tao pro vizualizaci procedurální geometrie podél křivek. Všechny plug-iny jsou kompatibilní s hostitelskou aplikací Adobe After Effects pro Windows a Mac OS X, efekty Trapcode Shine, Starglow a 3D Stroke jsou spustitelné i vAdobe Premiere Pro.

Trapcode Particular 3
a Trapcode Form 3 představují nový panel Designer obsahující uživatelsky přizpůsobitelné stavební bloky a presety pro nastavení efektů vč. chování a stylů emitorů, částic, fyziky apod. Dovoluje také rychle přidat komplexní částicové efekty do scény, prostřednictvím jediného kliknutí. Designer nabízí okamžitý náhled všech nastavení pro maximálně intuitivní práci. Oba nové plug-iny také dovolují používat 3D modely a animované sekvence OBJ souborů jako emitory částic (Trapcode Particular 3) resp. jako částicovou mřížku (Trapcode Form 3). Nově lze také částice reprezentovat 2D spritem nebo otexturovaným polygonem. K tomuto účelu lze využít i více než 270 statických i animovaných spritů dodávaných výrobcem a snadno přístupných v novém panelu Designer.

Trapcode Particular 3 navíc obsahuje GPU akceleraci pomocí OpenGL, která znamená až čtyřnásobné zrychlení plug-inu v porovnání s jeho předchozí verzí. Nově je možné také vytvářet komplexní efekty v 3D prostoru složené z několika částicových, navzájem interagujících systémů, a to pomocí jediné instance plug-inu. Emitory mohou v rámci multi-systémové interakce sdílet parametry – např. nastavení turbulence, gravitace atd. – a ty ukládat do jednoho presetu.

Modernizovaná verze plug-inu
Trapcode Tao přináší efekt hloubky ostrosti pro realistické kamerové rozostření objektů v prostoru v závislosti na jejich vzdálenosti od kamery. Depth of Field usnadní integraci objektů plug-inu Tao, 3D kamery After Effects a natočených záběrů.

Red Giant Software Trapcode Suite 14

07.08.17

Aktualizace Blackmagic MultiView 2.1

Nová aktualizace 2.1 pro multiview produkty značky Blackmagic Design je určena především majitelům nového modelu Blackmagic MultiView 4. Nově je podporována signalizace (Blackmagic SDI protokol; vyžaduje kompatibilní kamery a režie), takže je vždy zřejmé, který zdroj videa je aktuálně použit ve vysílání. Novinkou je také možnost přepnout z multiview režimu do celoobrazovkového zobrazení libovolného vstupu. Stahujte z webu blackmagicdesign.com.

Blackmagic MultiView 4\

04.08.17

Detaily a cena chystané digitální filmové kamery Panasonic AU-EVA1

Panasonic dnes zveřejnil nové informace o chystané digitální filmové kameře AU-EVA1, včetně ceny! Nový model AU-EVA1 bude v prodeji na podzim za doporučenou prodejní cenu 189.865 Kč bez DPH. Obrazový snímač přístroje bude mít 5720 x 3016 pixelů (17,25 MP), duální nativní citlivost 800 a 2500 ISO a dynamický rozsah 14 clonových čísel!

Nově vytvořený 5,7K senzor má velikost Super 35 (24,60 x 12.97mm) a aktivní rozlišení 5720 x 3016. Více než 17,25 milionů světlocitlivých prvků představuje téměř dvojnásobek rozlišení 4K DCI formátu (4096 x 2160). Díky vysokému nativnímu rozlišení 5,7K snímače bude kamera produkovat velice kvalitní převzorkovaný signál v rozlišení 4K, UHD, 2K až po 720p, s přirozeným podáním barev a jemných detailů.

Duální nativní citlivost snímače, která je jednou z hlavních vlastností nejvyšší řady filmových kamer Panasonic VariCam, je založena na speciální technologii vyčítání senzoru, která se projevuje extrakcí většího množství obrazových informací bez degradace vizuální kvality. Kameru vybavenou snímačem s duální citlivostí lze přepnout z režimu standardní do módu vysoké citlivost, aniž by došlo k citelnému zvýšení šumu nebo jiných artefaktů. Technologie duální nativní citlivosti poskytuje více kreativity i možnost použít menší množství světel na scéně pro ušetření nákladů a času. Duální citlivost ISO 800 a 2500 u kamery AU-EVA1 dovolí natáčet za prakticky jakýchkoliv světelných podmínek.

Model EVA1 nabízí 14 clonových čísel dynamického rozsahu pro jemnou gradaci odstínů, od světlých až po nejtmavší. Stejně důležitou vlastností je také přirozené podání barev: EVA1 nabízí režimy V-Log a V-Gamut pro maximální zužitkování širokého dynamického rozsahu a skvělého barevného podání snímače. V-Gamut nabízí optimální pokrytí barevného prostoru normy BT.2020, mód V-Log je navržen pro HDR zpracování.

Kamera natáčí do řady formátů a datových toků a nabízí 10bitové video se vzorkováním
4:2:2 i v rozlišení 4K. První verze firmware nabídne záznam videa v rozlišení 4K (4096 x 2160), UHD (3840 x 2160), 2K (2048 x 1080), Full HD (1920 x 1080) a HD (1280 x 720). Budoucí verze firmware nabídne kompresi ALL Intra a 5,7K RAW výstup pro externí rekordéry. Nechybí ani VFR režimy pro záznam vyššími snímkovými frekvencemi: až 59,94/50 fps v 4K/UHD, 120/100 fps v 2K/FHD, či 240/200 fps (výřez snímače). První verze firmware dovolí zaznamenávat video data s tokem v rozmezí 8 150 Mb/s (v závislosti na snímkové frekvenci, rozlišení a kodeku). Budoucí firmware implementuje záznam s datovým tokem až 400 Mb/s.

Panasonic AU-EVA1

03.08.17