Syntex - Technická podpora

SK | CZ | EN

Výrobci | Kategorie

Syntex eNews
Aktuální info přímo na váš email!

Facebook

Technická podpora

Technická podpora

Pokud jste od nás zakoupili nějaký produkt nebo službu a máte problém s jeho užíváním nebo si myslíte, že nepracuje tak jak by měl, kontaktujte nás prosím a rádi vám váš případný problém pomůžeme vyřešit. Technickou podporu poskytujeme jen na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás a na které máte potvzení o nákupu (fakturu, příjmový doklad nebo jiný doklad potvrzujíci nákup)!

Před kontaktováním technické podpory si prosím připravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo faktury, která potvrzuje nákup produktu nebo služby) a pro rychlejší odstranění chyby nebo vyřešení vašeho problému si prosím zjistětě tyto informace:

  • kontrolu resp. ověření  chyby podle manuálu, našich stránek nebo podle dostupných zdrojů od výrobce
  • kompletnost instalace a aktuální verze nainstalovaných ovládačů
  • verzi a typ operačního systému a jeho aktualizace
  • typ, výrobce a verzi ovládačů grafické karty a ostatních komponentů počítačové sestavy, na které produkty používáte
  • nastavení a změny před vyskytnutím chyby, stejně jako i četnost výskytu chyby

 

Při komplexnějších produktech nebo řešeních může být zjišťování chyby nebo problému zdlouhavější a proto vás prosíme o rychlé odpovědi na jednotlivé kontrolní otázky, což zkrátí čas potřebný na odhalení chyby a vyřešení problému.

Pro další zdroje a doplňkové informace k produktům můžete navštívit i internetové stránky technické podpory výrobce, FAQ (často kladené otázky) nebo diskuzní fóra na konkrétních internetových stránkách výrobce. Jednotlivé adresy podpory výrobce najdete v manuálu k produktu.

Pokud budete mít technické problémy, otázky k funkčnosti produktu nebo si nebudete něčím jistí, kontaktujte nás předtím než produkt začnete využívat. Technická podpora z naší strany může být v některých případech placená dle našeho ceníku služeb a proto se prosím informujte dopředu.