Nový update 3.2 pro populární renderer V-Ray přináší plnou kompatibilitu s aplikací 3ds Max 2016. Verze 3.2 dále přináší rendering pro VR aplikace, vylepšení modulu V-Ray RT GPU a také řadu vylepšení u volumetrického renderingu, distribuce výpočtů a algoritmů globálního osvětlení. Aktualizace V-Ray 3.2 pro 3ds Max je zdarma pro všechny majitele licence V-Ray 3.0. Nové funkce:
Nové VR kamery
Se dvěma novými typy VR kamer můžete renderovat stereoskopické kubické mapy a sférické stereoskopické obrazy. V-Ray scény lze snadno exportovat do populárních VR formátů, např. Oculus Rift a Samsung Gear VR.
Nové funkce modulu V-Ray RT GPU
V-Ray 3.2 pro 3ds Max obsahuje výkonnější modul V-Ray RT GPU. Nová verze podporuje:
– Vzorkování QMC pomocí NVIDIA CUDA (rychlejší redukce šumu)
– Displacement mapování
– Anizotropní odlesky
– Kompozitní mapy
– Korekce pomocí křivek
– Zapékání textur
– Formát UDIM (MARI)
Volumetrický rendering
Nový modul V-Ray Volume Grid obsahuje podporu pro volumetrické formáty OpenVDB, Field3D, a Phoenix FD. Díky tomu můžete importovat a renderovat data z populárních efektových aplikací, např. z programů Houdini a FumeFX.
Distribuovaný rendering
Nově lze přidávat nebo odebírat renderovací nódy během výpočtu.
Globální osvětlení
Dokonalejší algoritmus Light Cache přináší méně artefaktů a lepší animaci.
Geometrie
– Nový náhledový typ pro objekty typu proxy
– Rychlejší rendering vlasů a ochlupení
– Podpora technologie Intel Embree pro shadery 3ds Max Hair & Fur a V-Ray Fur
3ds Max 2016
– Plná podpora pro fyzikální kameru vyvinutá ve spolupráci s tvůrci 3ds Max
– Podpora parametru Physical Camera Exposure Control
– Nástroj V-Ray Lens Analysis Utility obsahuje podporu fyzikální kamery 3ds Max