Množství snímků soutěžících na 70. ročníku filmového festivalu v Cannes využívalo objektivy legendární značky Angénieux:
COMPETITION
- Les fantômes d'Ismaël (režie Arnaud Desplechin, kamera Irina Lubtchansky)
- 120 battements par minute (režie Romain Campillo, kamera Jeanne Lapoirie, AFC)
- The Beguiled (režie Sofia Coppola, kamera Philippe Le Sourd, AFC)
- Rodin (režie Jacques Doillon, kamera Christophe Beaucarne, AFC)
- Happy End (režie Michael Haneke, kamera Christian Berger)
- Wonderstruck (reřie Todd Haynes, kamera Edward Lachman, ASC)
- Le Redoutable (režie Michel Hazanavicius, kamera Guillaume Schiffman, AFC)
- L’amant Double (režie François Ozon, kamera Manu Dacosse, SBC)
UN CERTAIN REGARD
- Lerd (režie Mohammad Rasoulof, kamera Askan Ashkani)
- L’Atelier (režie Laurent Gantet, kamera Pierre Milon, AFC)
SEANCES SPECIALES
- Promised Land (režie Eugene Jarecki, kamera Tom Bergman a Etienne Sauret)
- Nos Années Folles (režie André Téchiné, kamera Julien Hirsch)
SEMAINE DE LA CRITIQUE
- Une Vie Violente (režie Thierry de Peretti, kamera Claire Mathon)
(Seznam není úplný).