Vrácení zboží a Reklamace

Chci vyměnit zboží. Jak postupovat?

Pokud si přejete jiný produkt, můžete zboží vrátit v rámci odstoupení od smlouvy. Částka původního nákupu může být použita jako kredit pro novou objednávku. Samozřejmě můžete také požádat o vrácení peněz. To bude provedeno do 14 dnů stejným způsobem, jakým jste původně zaplatili.

Kdo nese náklady na vrácení zboží?

Náklady na vrácení zboží do našeho skladu nese zákazník. Zboží můžete vrátit jakýmkoliv dopravcem nebo osobně na showroom.

Kdy obdržím své peníze zpět za vrácené zboží?

Peníze za vrácené zboží nebo finanční voucher v této hodnotě vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení a kontroly balíčku. Vrátíme vám peníze stejným způsobem, jakým jsme je od vás obdrželi. Expresní platby (PayPal, karta, Apple Pay atd.) se obvykle převedou na váš účet do jednoho pracovního dne. Bankovní převody obvykle trvají 1–2 pracovní dny. Pokud jste platili bankovním převodem, prosím, zašlete nám číslo vašeho účtu ve formuláři pro odstoupení od smlouvy, abychom mohli vrácení peněz správně provést. Podle zákona máme 14 dní na zpracování vrácení zboží na základě odstoupení od smlouvy.

Jak mohu vrátit zboží?

Pokud chcete vrátit položku, postupujte prosím takto:

 

Adresa pro vrácení:

Adresa pro vrácení našich zásilek je:

Syntex Praha s.r.o.

Michelská 291/21

140 00 Praha 4

Česká republika

 

Zboží můžete vrátit jakýmkoliv dopravcem nebo osobně na našem showroomu.

Doba zpracování:

Vrácení peněz obvykle probíhá do 14 dnů od zpracování vrácení.

Potřebuji povolení k vrácení?

Pro vrácení nepotřebujete žádné speciální povolení. Ujistěte se však, že vrácení probíhá v rámci lhůty pro vrácení a že jsou všechny položky v původním stavu.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace nás prosíme, abyste nám nejprve poslali e-mail na info@syntex.cz s popisem závady. Nejlépe je přiložit video nebo fotografii závady pro rychlejší diagnostiku.

Máte další otázky?

Pokud máte další otázky nebo nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat na info@syntex.cz nebo telefonicky na +420 226 205 741.

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Podle § 1829 Občanského zákoníku má každý spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.

Jak mohu kontaktovat reklamační oddělení?

Naše reklamační oddělení můžete kontaktovat zasláním e-mailu na info@syntex.cz.

Jak dlouho trvá zpracování reklamace?

Reklamace zpracováváme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. V případě podnikatelů může doba zpracování trvat až 60 dní.

Mohu odstoupit od smlouvy, pokud nakupuji jako podnikatel?

Jako podnikatel můžete odstoupit od smlouvy pouze v případě, že jsou zboží, které jste obdrželi, vadné v okamžiku převzetí. Obvykle umožňujeme podnikatelům vyměnit nevhodné zboží do 14 dnů za jiná zboží stejné nebo vyšší hodnoty.